کمپین تبلیغاتی چیست؟
کمپین تبلیغاتی مجموعه ای از فعالیت های تبلیغاتی است که به صورت برنامه ریزی شده و طبق یک استراتژی انجام میشود که هدف از آن تبلیغ و شناساندن یک محصول یا خدمات و ایجاد آگاهی درباره یک برند میباشد که منجر به جذب مشتریان هدف و افزایش فروش میشود. یک کمپین تبلیغاتی مجموعهای از آگهیهای مختلف با استفاده از پنل پیامکی یا تبلیغ رسانهای از جمله رادیو، تلویزیون و اینترنت میباشد که همه هدف یکسانی را دنبال میکنند.
اهداف کمپین های تبلیغاتی :
- 1- ایجاد آگاهی در میان مردم نسبت به برند
- 2- اعتماد سازی و متقاعد کردن افراد برای خرید
- 3- تاثیر گذاری مفید بر احساسات و تصمیم مشتریان
- 4- یادآوری نام برند به طورمداوم
- 5- افزایش و توسعه فروش
- 6- جبران خسارت های گذشته
- کمپین دیجیتال مارکتینگ : یکی از پرطرفدارترین روش های تبلیغات استفاده از بسترهای آنلاین مانند سوشال مدیا و وبسایت میباشد زیرا امروزه اکثریت مردم زمانی که به دنبال محصول یا خدماتی هستند ابتدا در اینترنت جستجو میکنند. به همین علت اگر شما هم میخواهید که فروش بالایی داشته باشید و بتوانید مشتریان جدیدی را جذب کنید باید در فضای مجازی حضور پررنگی داشته باشید.
- کمپین تبلیغات ویدیویی و تصویری : این نوع از تبلیغات میتواند کمی پر هزینه تر و همچنین قدیمی تر از سایرین روش ها باشد اما هنوز هم تاثیر بسزایی در شناساندن شما به مخاطبان دارد. تبلیغات تلوزیونی نوعی از تبلیغات ویدیویی به شمار میرود که تاثیر بسزایی در آگاهی سازی و شناخته شدن کسب و کار شما جهت جذب مشتریان بیشتر دارد.
- کمپین تبلیغات چاپی : تبلیغات چاپی شامل انواع زیادی میشود که تعدادی از آنها عبارتند از : تراکت ، آگهی در روزنامه یا مجلات ، پوستر ، بنر و ..... پیاده سازی طراحی گرافیکی جذاب در بازدهی تبلیغات چاپی بسیار مهم است تا ذهن و توجه مخاطبان را درگیر کند و آنها را فوراً به سمت آشنایی بیشتر با کسب و کار شما سوق دهد.
- کمپین ایمیل مارکتینگ : در این نوع از تبلیغات ایمیلهایی با اهداف مختلف مانند ثبتنام در یک وبینار یا خرید یک محصول، برای مخاطبان ارسال میشوند که شامل متن و تصویری جذاب میباشد. این روش از تبلیغات میتواند موجب افزایش آگاهی مشتریان نسبت به برند شما شود و مشتریان قدیمی را پایبند به خود نگه دارید.
- کمپین تبلیغات پیامکی انبوه : نوع دیگری از کمپینهای تبلیغاتی استفاده از پنلهای اس ام اس و ارسال پیامک به افرادی است که میتوانند مشتریان شما باشند. در این نوع از تبلیغات ، خلاقیت حرف اول را میزند زیرا باید پیامی که ارسال میشود توجه و نظر مخاطبان را به خود جلب کند و در آنها انگیزه به وجود بیاورد.
- کمپین تبلیغاتی موتورهای جستجو : امروزه گوگل به انتخاب اول اکثریت مردم تبدیل شده است و روزانه کاربران زیادی از آن استفاده میکنند پس شما میتوانید با کسب رتبه بالا و ارگانیک با کمک سئو یا راهیابی به صفحات اول نتایج گوگل با استفاده از گوگل ادز ، کسب و کار خود را به مخاطبان هدف بیشتری نمایش دهید و مشتریان زیادی را از این راه بدست آورید.
ارتباط سریع و آسان با ما !!
شما میتوانید از طریق تماس با شماره درج شده سریعا به مشاورین ما دسترسی پیدا کنید و به پاسخ سوالات خود برسید.